piątek, 28 października 2016

Moszko - Stomatologia: najbardziej elastyczny stomatolog w Żarach

Jaki zabieg medyczny jest w obiegowej opinii uznawany za najbardziej bolesny? Oczywiście wyrywanie zęba. Ten sposób myślenia wziął się jeszcze z historii, gdy "leczeniem" zębów zajmował się cyrulik, a jedyną formą znieczulenia był łyk mocnego alkoholu. Pal sześć, gdy robiła jeszcze to osoba, która miała kwalifikacje, a co na takich wsiach, gdzie o cyrulika ciężko? Tam rolę ówczesnego dentysty pełnił kowal, który brał się za to, jakby podkuwał konia. Ale dość o historii, w końcu w dzisiejszych czasach zmieniły się środki, a zabiegi nie są bolesne. Mimo wszystko, strach pozostał, ale gdy trwoga... to nie taki diabeł straszny, jak go malują. 

Mnie ból zęba złapał w trakcie konferencji w Żarach. Pal licho, gdybym był tam jeszcze jako wolny słuchacz, ale ja miałem tam do przedstawienia prezentację, a taki ból był nie do zniesienia. Zabrzmię teraz jak większość osób, które występują w reklamach, ale, miałem tylko dwa dni na dojście do siebie. Szczęśliwie, nie było jak w reklamie, że koleżanka mi poradziła wziąć środek przeciwbólowy, po prostu sam zacząłem szukać jakiegoś miejscowego stomatologa w miarę przystępnej cenie (osobiste fundusze na czas wyjazdu były mocno ograniczone). 

Na gabinet pani Moszko natrafiłem w zasadzie nie tyle, co przez internet, co przechadzając się po centrum Żar. Jej gabinet mieści się w pawilonie przy ul. Ułańskiej, zaraz przy Biedronce i aptece, w bliskiej odległości od dworca PKP, tak też dla potencjalnego klienta lokalizacja jest wręcz perfekcyjna, ponieważ nie dość, że jest to ścisłe centrum, to jeszcze wokół niego jest kilka obiektów, które łatwo można skojarzyć.

Najpierw jednak trzeba było się na początku z Panią Moszko skontaktować. Wchodząc na jej stronę internetową (dla zainteresowanych www.dent-medica.pl), łatwo było było znaleźć telefon kontaktowy. Pani Moszko odebrała bezpośrednio. Miałem wizytę umówioną w teorii za dwa dni, ale wiedziałem, że to nie wystarczy. Na szczęście, po przedstawieniu problemu, stomatolog okazał dobre serce i wcisnął mnie między pacjentów jeszcze w dniu, kiedy zadzwoniłem. Pierwszy plus za elastyczność. 



Sam gabinet jest urządzony dość skromnie, nie mniej, to wcale nie oznacza, że mało profesjonalnie. Przez skromność mam na myśli to, że nie ma przepychu w wystroju sali, raczej dość stonowany, bez zbędnych, jak w w większości zakładów, udziwnień. Na ścianach wiszą tablice o tematyce dentystycznej, które klient może przeczytać i dowiedzieć się o sposobie dbania o zęby. 



Po chwili czekania, nadszedł czas na spotkanie z panią Moszko. Zostałem zaproszony do miejsca pracy stomatologa, gdzie miał się odbyć zabieg. Pierwsze, co się rzuca w oczy to ilość certyfikatów, która właścicielka zakładów zyskała w czasie swojej pracy stomatologicznej. Potem dostrzec można cały osprzęt, w postaci krzesła dentystycznego, a także wysterylizowane narzędzia. Po krótkiej analizie sytuacji, zaszła decyzja o wyrwaniu zęba. Nie będę zajmował się jak zabieg wyglądał, gdyż każdy z nas kiedyś wyrywał zęby. Znieczulenie, naruszanie korzenia i powolne wyrywanie. Szczęśliwie, obyło się bez narzędzi kowalskich. Trzydzieści minut i po sprawie. Jak przyszło do zapłaty, byłem bardzo miło zaskoczony, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że przyszedłem do niej na przysłowiowego "szybcika".

Nie miałem co prawda przyjemności, by spróbować innych zabiegów u pani Moszko, jak wybielanie czy protetyka, ale myślę, że nie będzie to fuszerka, a profesjonalny zabieg, który sprawi, że klient wyjdzie usatysfakcjonowany. Jeśli ktokolwiek będzie szukał gabinetu stomatologicznego w Żarach, w którym jakość idzie w parze z ceną, gabinet Pani Moszko będzie świetnym wyborem. Dokładną ofertę można znaleźć na jej stronie internetowej: www.dent-medica.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz